måndag 1 maj 2017

La palma och Marinelandia

Nu är vi hemma i Sverige efter åtta underbara dagar i Mallorca och hela resan känns som en dröm. Huvudstaden är så vacker med så färgglada kreativa gator, det finns så fina kyrkor och en riktigt urgammal och vacker katedral som fick mig att gapa stort! Tog foto på barnen med den äldsta trädet i Mallorca som är tvåtusen år gammal, hur coolt? Den ser ut som en enda stor rot. Men det jag älskade mest av allt tror jag var gitarristerna som spelade flamenco. Jag filmade alla jag hittade för jag bara älskar musiken jag verkligen förtrollas! så vackert! Vi har ätit gott och druckit gott måste jag säga och sista dagen var vi till Marinelandia och såg delfinshow och andra djur. Barnen fick ta foto med delfinerna och bada i parken, en helt oförglömlig dag helt enkelt! Helt perfekt sätt att avsluta resan på. Oförglömlig resa helt enkelt :)




Inga kommentarer: