tisdag 11 juli 2017

Helgens bravader

Hello! Den här veckan börjades med migrän :( blev illa tvungen att stanna hemma då jag kände att jag var på väg att kräkas utav smärtan. Annars så måste jag få berätta att helgen var underbar! Jag och barnen åkte till Stockholm och var på Gröna lund hela dagen och spenderade den med mina kusiner. Barnen åkte karuseller och åt massvis med sockervadd och popcorn mm. Vi kom hem helt nöjda. På söndagen var vi på bio och såg Dumma mig 3 på bio och jag rekommenderar den starkt! Jag skrattade mig igenom hela filmen. Så sjukt rolig film! Tyckte inte tvåan var så bra men den här filmen var super! Ungarna älskade den med. Så vi hann med mycket den här helgen och vi är nöjd då helgerna framöver blir bara jobb :(.  Hemsk schema jag har denna sommar menmen. Vi får göra det bästa utav det som vanligt. Allt från mig på återseende ^^,

Inga kommentarer: