lördag 1 april 2017

Träffade Tammi som kom till Gävle då en kusin till oss fyller år men jag kommer tyvärr inte kunna vara med då jag jobbar as usual. Vi var och åt indiskt och pratade om allt och ingenting. Så längesen det bara var vi två. Riktigt trevligt var det måste jag säga! Annars så har jag bara jobbat som vanligt. Måste berätta att jag skadat ryggen, gjorde ett tungt lyft tillsammans med en kollega då vi höll på att hjälpa en kund och har haft ont sen dess. Så ont att det gjort ont att sitta och ligga, till och med min livmoder har gjort ont :( jag hoppas det gör över snart och att jag inte får nå bestående men. Många inom detta jobb som skadat sig riktigt ordentligt. Har alltid varit försiktigt men när man minst anar det så kan något gå fel. Annars people så har det inte hänt så mycket mer. Ska jobba hela helgen och fortsätta veckan ut... roligt liv man har haha! På återseende ^^,

Inga kommentarer: